Орієнтовний план роботи
школи педагогічної майстерності молодих вчителів
природничо-математичного напрямку

Заняття І (серпень)
1. Бесіда з молодими вчителями. Анкетування молодих спеціалістів з питання: «Якої допомоги ви потребуєте?»
2. Практична робота:
- складання календарних та поурочних планів;
- огляд статей з питань педагогічної майстерності (матеріали педагогічної преси, відповідні матеріали);
- бесіда за змістом пояснювальних записок до програм;
- вивчення структури програм

Робота між засіданнями
1. Опрацювання молодими вчителями фахової літератури.
2. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, наявними в методичному кабінеті (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).

Заняття ІІ (вересень)
1. Практична робота:
- розгляд питання вибору раціональних методів викладу нового матеріалу;
- моделювання структури уроку відповідно до обраного типу;
- складання плану-конспекту уроку;
- розгляд системи опитування учнів, перевірки їхніх знань, умінь і навичок;
- відвідування відкритого уроку, який проводить голова МО чи наставник.
2. Робота з обдарованими дітьми: підготовка та проведення шкільного та районного етапів Всеукраїнських олімпіад.

Робота між засіданнями
1. Опрацювання молодими вчителями фахової літератури.
2. Відвідування уроків молодих учителів наставниками
3. Підготовка молодих педагогів до здійснення самоаналізу уроку.

Заняття ІІІ (листопад)
1. Бесіда про вивчення, узагальнення і впровадження в практику роботи ППД. Ознайомлення з картотекою ППД району.
2. Організація, підготовка і проведення позакласних заходів з предмета з метою формування в учнів інтересу до навчання.
3. Відвідування відкритого позакласного заходу, який проводить досвідчений учитель.

Робота між засіданнями
1. Опрацювання молодими вчителями фахової літератури.
2. Ознайомлення з картотекою ППД району.
3. Підготовка до дискусії на тему «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

Заняття ІV (січень)
1. Розгляд молодими педагогами питання роботи з учнівськими зошитами як одного із шляхів підвищення якості знань, умінь і навичок учнів.
2. Обмін досвідом. Зустріч із найкращими вчителями району. Дискусія на тему: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».
3. Організація ділової гри «Нестандартні форми проведення уроків».

Робота між засіданнями
1. Опрацювання молодими вчителями фахової літератури.
2. Підготовка до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки».
3. Виготовлення зразків роздавального матеріалу.
4. Підготовка своїх рекомендацій щодо проведення декади молодого вчителя.

Заняття V (квітень)
1. Проведення декади молодого вчителя: проведення відкритих уроків молодими спеціалістами, їх аналіз та обговорення.
2. Проведення «круглого столу» з проблем викладання та ведення документації.
3. Підготовка до проведення екзаменів у школі.

Кiлькiсть переглядiв: 623

Коментарi

  • DinaevicH

    2018-02-05 13:24:45

    Сахарный диабет - это болячка, при котором уровень глюкозы (сахара) в крови слишком большой. Глюкоза в тело поступает из еды, которые вы едите. Инсулин - это гормон, который помогает глюкозе пробиваться в клетки, чтобы дать им энергию. При сахарном диабете 1 вида тело перестает формировать инсулин. При диабете 2 вида, который является более распространенным болезнью, организм человека плохо применяет инсулин. Со временем избыток глюкозы в крови возможно испортит зрение, почки и нервную систему. Физические нагрузки и выполнение индивидуального проекта питания могут помочь вам контролировать сахарный диабет...