Онлайн-семінар

2021-03-03

2 березня відбувся онлайн-семінар учителів інформатики з проблеми "Упровадження технологій інтегрованого навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу". Під час заходу присутні розглянули основні характеристики міжпредметної інтеграції, сучасні інноваційні технології щодо її реалізації, форми наскрізного STEM-навчання.

Міжпредметна інтеграція розглядається як необхідна умова підвищення ефективності навчання, оскільки при її систематичному і цілеспрямованому використанні перебудовується і оптимізується весь процес навчання. Сьогодні кожен педагог розуміє, що реалізація наскрізних змістових ліній та надання міжпредметної інформації повинно відповідати таким вимогам, як науковість, актуальність і відповідність рівню розумового розвитку учнів,однозначність,точність трактування наукових понять, тверджень, законів, ідей, теорій, лаконічність, змістовність. Під час заходу розгянуто шляхи реалізації інтегрованих технологій під час вивчення інформатики. З досвіду роботи поділились учителі Новоодеської гуманітарної гімназії, Новоодеських ЗОШ №1,2 Воробйов В.І., Бібіков Ю.М., Бескромна Т.М. Педагоги представили реалізацію інтеграції математики, фізики та хімії в інформатиці при вивчення Скретч, Лазарус та "Бази даних".

З успішною організацією дистанційного навчання в Новоодеській гуманітарній гімназії -створення сайту та розміщення матеріалів уроків поділився Воробйов В.І.

Під час заходу Бончук О.М., методист, познайомила з вимогами до обов'язкових результатів учнів в інформатичній освіті нового Державного стандарту базової середньої освіти та, зокрема, й міжпредметної інтеграції.

Педагоги відзначили актуальність даного питання та професіоналізм і творчий підхід учителів, які ділились досвідом роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 132

Коментарi